W trosce o dobro naszych Klientów zapewniamy opiekę serwisową obejmującą wszelkie naprawy, konserwacje, przeglądy, jak również szkolenia z obsługi maszyn na miejscu w zakładzie klienta lub na życzenie w fabryce w Niemczech.
Dysponujemy grupą wysoko wykwalifikowanych, autoryzowanych techników mówiących w języku polskim, służących swoją wiedzą i radą, tak, aby szybko i sprawnie zabezpieczyć gotowość techniczną Państwa maszyn 
oraz zoptymalizować produkcję.
Jeśli mają Państwo problem techniczny, prosimy o kontakt z naszym przedstawicielstwem. 
Garus T. Consulting +48 693 110 551
Pomożemy Wam go jak najszybciej rozwiązać.
Szkolenia

Chcemy, abyś mógł maksymalnie czerpać korzyści z swojej inwestycji. Dba o to sprawdzona koncepcja treningowa Weinig. Efektywne szkolenia prowadzone przez doświadczonych ekspertów Weinig, zapewniają, że maszyna dostępna jest dla Państwa w krótkim czasie z całym swoim potencjałem.

Aplikacja Weinig App Service oferuje pomocne narzędzia w świecie obróbki drewna:

Aplikacja zawiera:

–  Możliwości kalkulacji do codziennego użytku np. kalkulacja kroku noża
– Najnowsze informacje na temat firmy WEINIG
– Bezpośrednie informacje na temat przestojów maszyn na smartphonie  

Różne możliwości kontaktu z firmą Weinig:
– Szybki kontakt z Ekspertem Weinig’a przez e-mail lub telefon
– Robienie zdjęć – dla celów serwisowych
– Wysyłanie filmów bezpośrednio za pomocą aplikacji do Weinig Service
– Podgląd własnych maszyn firmy Weinig wraz z osobami kontaktowymi do rozwiązywania problemów
 
 

Oddajemy w Państwa ręce narzędzie, dzięki któremu wierzymy, że nasza dotychczasowa współpraca nabierze nowego wymiaru. Doceniając Państwa profesjonalizm zapragnęliśmy stworzyć narzędzie godne wymagających klientów, dające im pełne możliwości bezpośredniej interakcji z nami oraz zapewniające dostęp do profesjonalnej bazy wiedzy bazującej na naszym wieloletnim doświadczeniu praktycznym.

Sprawdź teraz:

Garus-Expert